חיפוש באתר

טפסים

טופס הרשמה למרכז למידה במתמטיקה

1. מאשר / לא מאשר פרסום תמונות של הילד/ה בפרסומי המתנ
2. מאשר / לא מאשר קבלת הודעות SMS:
3. הסדר תשלום : שיקים / כרטיס אשראי / הוראת קבע.
חתמו כאן

התקנון

תקנון מרכז הלמידה

מטרת המרכז: צמצום פערים שנוצרו במהלך שנת הלימודים הקודמת ובעקבות משבר הקורונה וחיזוק החומר הנלמד במהלך שנת הלימודים במסגרת המרכז, התלמידים יחזרו ויחזקו את החומר שנלמד בכיתה וישפרו את יכולתם ומיומנותם במתמטיקה v

השיעורים יתקיימו  בימי שלישי. כיתות ה'- ו' בשעה 16:00. כיתות ז' בשעה 17:00 באולם האירועים במתנ"ס – רח' המייסדים 1.  כל שיעור – 60 דקות. מדצמבר עד מאי – 26 מפגשים.                עלות לחודש – 100 ש' (מסובסד)

 vבכל קבוצה ילמד מורה מקצועי ומנוסה מצוות "אופק", אשר יעניק יחס אישי לכל תלמיד vהלמידה תהיה בחלקה פרונטלית ובחלקה אישית עבור כל תלמיד ותלמיד ניהול ואופי המרכז: vבניית תוכנית לימודים בהתאם לתוכנית הלימודים של משרד החינוך, המשלבת למידה עיונית וחווייתית ותרגול להטעמת החומר הנלמד vמתן פתרון ומענה ייחודי מבחינת חומרי הלמידה לתלמידים ברמות שונות - תלמידים מתקדמים ותלמידים מתקשים vשילוב משחקים ועזרי למידה מגוונים להעשרת הלמידה vצוות מורים מקצועי ומנוסה vנוכחות רכז למידה בשלושה שבועות הראשונים למרכז vבדיקת נוכחות התלמידים בכל שיעור vמעקב התקדמות ברמת התלמיד ומתן דיווח בסיום מרכז ההכנה vחלוקת תעודות השתתפות בסיום מרכז ההכנה לכלל התלמידים vביטוח לכל תלמיד vיצירת קבוצת וואטסאפ עם הורי התלמידים לעדכונים שונים.

הפעילות תועבר ע"י אופק- המרכז ללמידה הישגית.

קיום הפעילות מותנה במינימום משתתפים. לחברה המפעילה שמורה הזכות להפסיק את הפעילות בהודעה מראש. כמו כן, מרכז קהילתי שבשבט שומר לעצמו את הזכות לערוך שינוי בתוכנית, בשעות או במיקום של הפעילות מבלי לפגוע במספר המפגשים או באורכם.

נהלי הרשמה ותשלום – התשלום הפעילות יתבצע באמצעות כרטיס אשראי (שיגבה ב-21 לחודש) / הוראת קבע (שתגבה ב-10 לחודש) צ'קים (עד ל-10 בכל חודש) עבור המחאה או ה.ק שתחזור יחוייב הלקוח בעמלה עבור החזר ההוצאה.

ביטול השתתפות בפעילות : בקשות להפסקת פעילות יטופלו רק לאחר מילוי טופס בכתב במזכירות המתנ"ס. לא תתאפשר בקשת ביטול השתתפות בדיעבד. לא יתאפשר ביטול לאחר השיעור ה-3.

היעדרות משתתפים: במידה ויתקיים סגר או לחלופין לא תותר המשך הפעלת המרכז באופן פרונטלי המרכז ימשיך לפעול באמצעות למידה מרחוק.     המרכז לא יחזיר תשלום או יפצה משתתף שלא הגיע לפעילות, להוציא מקרים של מחלה ממושכת (חס וחלילה). המרכז שומר לעצמו את האפשרות להפסיק פעילות משתתף עקב אי התאמה. במקרה כזה יוחזר למשתתף התשלום על התקופה הנותרת.


צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות