חיפוש באתר

טפסים

תקנון סטודיו לנשים

הנחיות למילוי הטופס:

ברוכה הבאה לסטודיו לנשים קריית עקרון.
הסטודיו מציע לכן מגוון אימוני אירובי ,עיצוב, כוח ועוד.
צוות הסטודיו מברך אותך על החלטתך לאמץ אורח חיים פעיל ובריא!
בכדי להעניק לך את השירות הטוב ביותר, אנו מציגות בפנייך את תקנון הסטודיו.
בהרשמתך לאימונים בסטודיו, הנך מסכימה להיות כפופה לתנאים וההגבלות המפורטים בהמשך.
במידה ואינך מסכימה לתנאים וההגבלות האלה, לא תינתן השתתפותך בשיעורים.

לאחר תשלום ניתן להירשם באפלקצית הבוסט (דרך הטלפון), לחצו להורדת האפליקציה

 

התקנון

הריני מאשר/ת קבלת הודעות בדוא"ל / מסרון על פרסום פעילויות המרכז הקהילתי.
הריני מאשר/ת העלאת תמונות לאתר האינטרנט/ הפייסבוק של המרכז הקהילתי.
ידוע לי כי המרכז שולח עדכונים אודות פעילויות החוגים באמצעות קבוצות ווטסאפ שבאחריות המדריכים.
עליכם לעקוב אחר העדכונים בקבוצות ובהודעות הבוסט אפ.

 

הצהרת בריאות:

1. ההשתתפות בשיעורים בסטודיו מותנית בחתימת המתאמנת על הצהרת בריאות, בה היא מתחייבת למסור פרטים נכונים על מצבה הבריאותי, כשירותה, ושאין לה מגבלות רפואיות הידועות לה המונעות ממנה להשתתף באימון.
2. כמו כן, מתחייבת המתאמנת להודיע על כל שינוי במצבה הגופני והבריאותי, וכי במידה ולא תדווח על כך, הרי שכל פגיעה ונזק שיגרמו לה כתוצאה משינוי זה, יחולו על אחריותה בלבד, ולא תוכל לבוא בטענות ו/או כל תביעה כנגד סטודיו וצוות עובדיו.
3. המתאמנת אינה רשאית להתאמן בהיותה פצועה או תחת השפעת תרופות, אלא על פי אישור רפואי בכתב . צוות הסטודיו רשאי לדרוש מכל מתאמנת להמציא אישורים בדבר מצבה הבריאותי בכל עת.
4. באחריות המתאמנת להודיע למדריכה לפני תחילת שיעור אם ישנן פציעות ו/או מצבים רפואיים כלשהם אשר עשויים להשפיע על יכולתה לבצע את התרגילים בשיעור.
המדריכות בסטודיו מוסמכות ומקצועיות, ועם זאת, במהלך האימונים עלייך להתאמן ולעבוד בקצב שלך. עצרי מיד אם את מרגישה כאב או אי-נוחות ופני מיד למדריכה
5. אין לראות בכל יעוץ כלשהוא אשר ניתן למתאמנים ע”י מדריכי הסטודיו – כייעוץ רפואי. ההשתתפות בשיעורים הינה באחריותכן הבלעדית – היו קשובות לגופכן!

 

הרשמה לשיעורים ומדיניות ביטולים:

1. אין להיכנס אימון ללא רישום מקדים באפליקציית BOOST UP
2. זמני השיעורים משתנים משיעור לשיעור. שימו לב לשעת ההתחלה ושעת הסיום של כל שיעור. יש להגיע בזמן לשיעור, לא לכל שיעור נוכל לאפשר כניסה לאחר תחילתו.
3. משך זמן שיעור-50 45 דק’.
4. אין ביטוח על ציוד אישי, על כן הימנעו מלהביא עמכן דברים יקרי ערך. הציוד אתו הגעתן הוא באחריותכן בלבד.
5. אין להיכנס לסטודיו ללא מדריכה.
6. המנוי הינו חודשי, ומתחדש באופן אוטומטי בהוראת-קבע דרך תשלום במתנ"ס.
7. לא יינתן זיכוי בעבור שיעורים שלא נוצלו באותו החודש, ולא ניתן יהיה להעבירם לחודש הבא.
8. המנוי הינו אישי ואינו ניתן להעברה.
9. מתאמנת רשאית לבטל באפליקציה את רישומה לשיעור עד6 שעות לפני תחילתו ללא עלות, ולהירשם לשיעור אחר על בסיס מקום פנוי באותו החודש בלבד. לא ניתן להעביר שיעורים שלא נוצלו לחודש הבא. ביטול אימון בפחות מ- 6 שעות לפני תחילתו (להלן: "ביטול מאוחר") או אי הגעה לאימון ייחשבו כניקוב.
10. במידה והאימון מלא, ניתן להירשם לרשימת המתנה באפליקציה. במידה ויתפנה מקום באימון, המתאמנת תיכנס לאימון באופן אוטומטי על ידי המערכת, ותקבל על כך הודעה על ידי האפליקציה (במידה ואישרה קבלת הודעות). באחריות המתאמנת לוודא אם נכנסה לאימון או לא. במידה ומתאמנת לא יכול להשתתף באימון שנכנסה אליו מהמתנה, ניתן לבטל את הרישום תוך 10 דקות מרגע הכניסה מרשימת ההמתנה ללא חיוב.
11. הנהלת הסטודיו רשאית לבטל שיעור במידה ואין מינימום של חמישה מתאמנות משובצות לשיעור ועד 6 שעות לפני תחילתו.
12. מתאמנת שהימים הקבועים במסגרת המנוי שלה נופלים על ימי ו/או ערבי חג ו/או חופשה, בהם הסטודיו אינו פעיל, תוכל להשלים את השיעורים שהפסידה במסגרת אותו החודש ועל בסיס מקום פנוי בלבד. לא יינתן זיכוי ו/או החזר יחסי עבור ימים אלה. השלמת השיעורים אפשרית כל עוד המנוי פעיל בלבד.
13. צמצום מנוי או שינוי ימים דינם כדין ביטול מנוי.
14. הסטודיו יהיה ראשי לבטל מנוי של כל מתאמנת ו/או לקצרו במקרה של הפרת תקנון או הוראות ההנהלה. במקרה כזה לא יינתן זיכוי עבור החלק הבלתי מנוצל של המנוי. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, תהיה ההנהלה רשאית לבטל מנוי של מתאמנת מבלי לנמק החלטתה, וזאת בכפוף להחזר החלק הבלתי מנוצל של המנוי.
15. הקפאת מנוי תתאפשר למקסימום של 14 יום בשנה קלנדרית ולמינימום של 7 ימים, לאחר הגשת בקשה בכתב. לא תתקבלנה בקשות הקפאה רטרואקטיביות. לא ניתן להקפיא מנוי לאחר הודעה על ביטול במסגרת 30 ימי ההתראה מראש. לא ניתן להודיע על ביטול מנוי בזמן ההקפאה.
16. חישוב הזכאות לזיכוי כספי ו/או חיוב יחסי (במקרים המצוינים בתקנון זה, כמו הקפאה ו/או ביטול מנוי, למשל) יתבצע לפי מחירו השנתי הממוצע של שיעור, ובהתאם לסוג המנוי.
17. שיעורי ניסיון (היכרות) ושיעורים פרטיים יש לתאם טלפונית (או בוואטסאפ) מול ההנהלה או מול המתנ"ס התשלום עבור שיעורים אלה יתבצע מראש.
18. לא ניתן לקבל החזר עבור שיעור ניסיון שנקבע. ניתן להזיז את מועד שיעור הניסיון ללא חיוב בהתראה של עד 6 שעות לפני מועד השיעור.
19. שיעורים בודדים ניתנים לרכישה דרך קישור באתר המרכז הקהילתי. ההרשמה לשיעור בודד הינה על בסיס מקום פנוי בלבד. תוקפו של השיעור לחודש ימים מיום הרכישה ללא אפשרות להארכה.
20. תקנון הסטודיו חל גם על שיעורים בודדים, ושיעורי ניסיון.

 

ביטול השתתפות בסטודיו:

1. בקשות להפסקת פעילות יטופלו רק לאחר מילוי טופס ביטול באתר המרכז הקהילתי.
לא יעשו ביטולים בטלפון או דרך המדריך בחוג. לתשומת ליבכם, ללא הודעה בכתב ייחשב המשתתף כממשיך בפעילות לכל דבר והגבייה בגין החוג תימשך באופן מלא.
2. טופס ביטול יתקבל עד ה-25 לחודש כלומר, ניתן לבטל עד ה-25 לחודש עבור החודש שאחריו ואילך.
3. בקשות להפסקת הפעילות בסטודיו תתקבלנה עד 25.3.24 בלבד, לאחר מועד זה לא ניתן יהיה לבצע ביטולים והגבייה תימשך עד לתום שנת הפעילות סוף חודש יוני 2024.
4. לא תתאפשר בקשת ביטול חוג בדיעבד ואין החזר כספים רטרואקטיבית.

 

מערכת שעות ומשך שיעור:

1. מערכת השיעורים של הסטודיו נמצאת באפליקציית בוסט ונפתחת מדי יום שישי בשעה 13:00 לשבוע קדימה.
ניתן לראות אותה גם באתר המרכז הקהילתי מטעם האפליקציה.
2. הנהלת הסטודיו שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינויים במערכות השיעורים, בימי הפעילות של המדריכים, זהותם ומספרם מעת לעת, על פי החלטתה ושיקול דעתה הבלעדי. המתאמנת תוכל להתעדכן באפליקציה. לא ניתן לבטל שיעור בשל החלפת מדריך/ה.
3. משך שיעור 45-50 דקות, בהתאם לשיקול דעתה המקצועי של המדריכה בסטודיו. זאת על מנת לאפשר אימון איכותי, בריא ובטוח, לצד חילופים נוחים בין המתאמנות היוצאות והנכנסות, תוך שמירה על היגיינה ובריאות הצוות והמתאמנות.
4. התשלום עבור פעילות יתבצע באמצעות: כרטיס אשראי (חיוב ב-21 לחודש הקודם)

שימו לב: עבור המחאה שחזרה יחויב הלקוח בהחזר הוצאות על סך 25 ₪
עבור הוראת קבע שחזרה יחויב הלקוח בהחזר הוצאות על סך 18.80 ₪

 


צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות